Az imént kritikus mértékben feltört hátsómat próbáltam összevakarni a klozettről. Azért fontos információ ez, mert a kritikus mértékben feltörést a spinning óra okozta. Igen igen- a főjógapreferátor jómagam kardió jellegű mozgást végzett. Azért ijesztően nagy lépés ez, mert tegnap minden olcsó, mondhatani aljas női praktikámat (pl.: behűtött bor a hűtőben, vacsi az asztalon, jómagam csillogó szemekkel az ágyon) bevetettem annak érdekében, hogy a Szerető Férfi eltekintsen a tegnapi, ilyen típusú páros testedzés lehetőségétől. Ma azonban már tudtam, nem úszom meg. Az alábbi tévképzetekkel adtam hangot hipochondriámnak és kudarckerülésemnek:

Az én keringésem nem erre van kitalálva.

Hőkatasztrófa fog bennem bekövetkezni.

Hívjuk oda a mentőt az óra kezdetére. Aztán majd kivisznek, ha úgy érzem, elég volt.

Aztán elkezdődött. Az óra vezetője, aki csillogó, ámde tartalommentes tekintettel mutatkozott be, valóban, minden irónia mentesen rendkívül kedvesen instruált, s teljesítményszorongásom a múlté lett egy pillanat alatt. Mivel az első tíz percben felmondta már alsó fertályam állóképessége a szolgálatot, onnantól kezdve majdnem élveztem a procedúrát. A mostani érzés, lábaim passzív zsibbadása, a holnapra predesztinált kimondhatatlan mértékű izomlázzal karöltve pedig visszavonhatatlanul hőssé avatott ma engem.

Mióta itt lakom, meg sem fordult a fejemben, hogy vajon a Szeretett Férfi bármilyen velem kapcsolatos tettvágyát, szándékát és pozitív véleményét befolyásolja-e az, mennyire vagyok éppen jól kinéző, kedves, bájos, odaadó. Mikor azonban hazafelé jöttünk a spinning után, kissé elgondolkoztam: szagosan, lilán, zilált, mosásra váró tincsekkel a fél arcomra borítottam egy fél doboz kefirt. Kedvesem kedvesen csak ennyit fűzött az eseményhez:

"Az orrod hegye is olyan."

Hazaérve azonban minden kétségem elpárolgott, mikor az alábbi mondat hagyta el becses ajkait:

"Na aztán most büszke vagy magadra? Mert én rád nagyon"

Mindebben nem az a szép, hogy egy szerencsétlen szőke kilói leadása miatt elindul sportolni. Ezt az aspektusát a dolognak feledjük is el mihamarabb. A zseniális mindebben az, hogy egy újabb rigolyámat sikerült levetkőznöm, miszerint: a férfi addig tart számára érdekesnek, míg nem lát sport (?) miatt izzadtan.

A bejegyzés trackback címe:

https://juccfrombb.blog.hu/api/trackback/id/tr184786778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása