A csatornázás

 2012.04.27. 08:32

Körülbelül egy hete kezdődött,s már ugyanennyi ideje tart is. Ebben természetesen nincs is semmi meglepő, azonban, minden kezdet nehéz, mondják a Haller utcai bölcs öregasszonyok. Egy reggel arra lettünk figyelmesek, hogy az alattunk épülő helyiségből érkező, már-már megszokott kalapálási és fúrási procedúrát hangerőben jócskán felülmúlja egy férfiakból álló traccsparti szerveződés, lent, az ablakunk alatt. Lenézve hüledezve vettem észre az úttesten tátongó óriás lyukat. Ekkor már a víz is végigfutott hátamon: itt csatornázás lesz. Nem tévedtem.

Ez óta minden reggel a manapság oly népszerű valóságshow jelenségre ébredünk: férfiak latolgatják, hogy a másik, harmadik fél vajon képes-e végigvinni a műszakot. "Nem, figyeld meg Józsi, én aszondom neked, a Pista idejön majd, s el is fog menni" (ennek a hozzászólásnak az igazságtartalma bámulatos- a szerk.) Természetesen, este munkaidejük lejárta előtt 1-1,5 órával is ugyanez történik- a holnapi esélyek latolgatása.

Ezen úriemberek, akik minden bátorságukat és erejüket összeszedve dolgoznak a Kerület csatornáinak rendbetételén, meglepő szexuális túlfűtöttséggel rendelkeznek. A minap kedves Lakótársam az erkélyt takarította (amiért utólag is köszönet), s furcsa szájízzel visszatérvén a lakásba egy laza erkölcsű nőnek érezte magát: "Végig engem figyeltek".

Ma reggel, mikor a korai percekben izzadtan tértem vissza az árkádok alá az Orczy Kalandpark salakpályájáról pizsama-melegítős szettemben, s bőszen szorongattam az azóta megszerzett egy darab zsemlémet, csak ennyit hallottam: "Ez igen. Jól megy". Üzenem az úriembernek, hogy ahogyan az Orczy Kalandpark (amely a későbbiekben szintén megérdemel majd egy bejegyzést) cseles, gödrös salakja, úgy az Arzenál ABC sok-sok, friss zsemlécskéje is várja Őt, látogatásra. Jó munkát mára, fiúk!

A bejegyzés trackback címe:

https://juccfrombb.blog.hu/api/trackback/id/tr434475937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása