A flört alternatívái

 2012.07.08. 15:28

A flört bámulatos jelenség. Lehet űzni azért, mert a másik fél valóban tetszik, de szerintem léteznek olyan emberek, akik agytekervényeik megdolgoztatásaként, úton-útfélen gyakorolják. Nem tartom magamat ennyire önzőnek, hogy a másik fél megválogatása nélkül mindenkit egóm csiszolására használjak. Azonban, a flörtök kimenetelére, azok szándékos manipulálására bármikor vevő vagyok. Sajnos a mai emberek ritkán szánnak időt az ismerkedés eme rendkívül szórakoztató részére. Már akkor is boldogító lehet, hogyha semmi "komolyabb" eredmény nem követi.  Végiggondoltam, milyen kijelentések szoktak elhangozni a környezetemben, akár nekem, akár társaimnak címkézve, amik eléggé humoros dialógusokat szoktak magukkal hozni...Ezek közül külön örömet okoznak azok, amikor nem a megszokott módon zárja rövidre az egyik fél a beszélgetést.

1., A klasszikusnak induló

Fiú: Szép a szemed, mondták már?

Lány: Persze, mer'?

2., A tüzesen induló

Fiú: Nagyon jó a mozgásod!

Lány: Pedig épp becsípődött a derekam. Megyek is haza. Szia.

3. A kedveskedőnek induló

Fiú: Milyen szép barna vagy!

Lány: Mert kapálok.

Fiú: Mert? Hol?

Lány: Mert ez a munkám. Nem tetszik? Oké, szia.

Fiú: Jaj, nem akarlak megbántani. Meghívhatlak egy italra?

Lány: Viszkigyömbért iszok, köszi.

4. A rövid

Fiú: Táncolunk?

Lány: Bocsi, kukorica van a fogaim között, megyek kipiszkálom a mosdóban.

5. Ha már elindult valami

Lány (némi beszélgetés vagy táncolás után): Elmegyek mosdóba, szia

Fiú: Elkísérlek

Lány: nem kell, kössz.

6. Az aktuális (hőségriadó idején)

Fiú lánycsapatnak: Lányok, szerintetek esni fog? (természetesen egy válaszkész személy volt a csapatban, jómagam)

Jómagam: Szerintem igen.

Fiú: Miből gondolod?

Jómagam: Valahol ezt olvastam.

Fiú: Amúgy komolyan érdekel ám ez engem, nem csak azért hogy idejöjjek. (ekkor a többi lány már nemtörődömségét nyomatékosítandó testtartásával, el is fordította fejét)

Jómagam: Van esernyőd? Mert nekem van

Fiú: Nincs

Jómagam: Akkor menj és szaladj el egy esernyőért, mert nagy vihar lesz.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://juccfrombb.blog.hu/api/trackback/id/tr734636053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása