Felbujtás

 2011.08.18. 20:43

 Bűntudatom van. Ugyanis, egy Blaha Lujza téri kávét nekem felszolgáló egységben rontottam a levegőt, mikor megláttam egy, a hatalmas ablaküveg előtt hesszelő férfihordát. Hárman voltak, mindannyian megtermett deli leventék, sorra udvaroltak az előttük színpompásabbnál színpompásabb cuccokban elvonuló hölgyeknek. Egyikük pólójának hátán ez állt: "I believe in better" felcsillant kreatívabb agyféltekém, s némi iróniát vettem észre a férfiú egész kontextusa, s eme felirat között. Itt bújt belém a "sztoriért mindent" attitűd, s ez lett kicsiny társaságunk veszte: egyik ismerősömet fellelkesítettem ahhoz, hogy lefényképezze az úriember feliratát. Igen ám, azonban paparazzoskodását a másik két fecsje sem nézte jó szemmel: megorroltak ránk...

Igen csak fülünket-farkunkat behúzva mentünk ki az épületből, nem szerettünk volna az akciónk miatt mérges celebfiúkkal találkozni. Innen kérek elnézést kedves ismerősömtől, akit a csúnya fényképezős tettre bíztattam.

A bejegyzés trackback címe:

https://juccfrombb.blog.hu/api/trackback/id/tr403163524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása